مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه چادری باغسرا ارم – مشهد

سازه-های-پارچه-ای-باغسرای-ارم
امتیاز دهید

جدول مشخصات سازه چادری باغسرا ارم – مشهد

سال اجرا 1390
جنس لایه پارچه: 720gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت  64 مترمربع
کارفرما جناب آقای غلامی
طراحی و معماری گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه

هدف از ساخت سازه چادری:

سازه چادری بعنوان یک سایبان مدرن و زیبا در طراحی باغسرای ارم مطرح بوده است. به منظور ایجاد سایه و جلوگیری از ریزش باران در فضاهای سرباز این باغسرا کارفرما جناب آقای غلامی سفارش سازه چادری در سال 1390 به گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه ارایه کرد. سازه چادری در طرحهای مختلفی قابل ارائه میباشند   که سازه پارچه ای مخروطی از پیش طراحی شده را با توجه به صرفه اقتصادی و نداشتن الزامات معماری برای این پروژه برگزیده شد. البته این نوع از سایبانهای چادری به سازه‌هایی که طراحی، محاسبات و مهندسی آنها در سایزهای مختلف سازه چادری از قبل انجام شده و براساس درخواست مشتری، سازه چادری مورد نظر ساخته و در محل نصب میگردد اطلاق میشود.

پیشنهاد میشود به صفحه تنوع فرمهای سازه پارچه ای مراجعه فرمائید

سازه-چادری-باغسرای-ارم

 

مشخصات سازه های چادری:

سازه های چادری مخروطی شکل از جمله اشکال و فرم های اصلی آنتی کلاستیک سازه های چادری هستند که از بهینه ترین و پایدارترین فرم باربری در بین سایر فرم های سازه های چادری میباشند.

گروه  فنی و مهندسی شرکت آسمانه سازه چادری باغسرا را با 4 المان 16 متری با فرم مخروطی و به شکل مربع  که مساحتی بالغ بر 64 مترمربع را پوشش میدهد ایجاد نمود

سازه-پارچه-ای-باغسرای-ارم

 

سیستم سازه فلزی و تکیه گاهی:

سازه چادری های مخروطی متصل به پایه کناری، از متداولترین و بهینه‌ترین حالت های سازه چادری است . سازه های چادری مخروطی هم به صورت منفرد و هم به شکل‌ چند مخروطی یا مخروطهای معکوس به کار میرود. وزن  سازه پارچه ای در این نوع توسط چهار لوله فلزی که به هم متصل شده اند و به دستکی عمودی آویزان هستند تحمل میشود. کلیت این مجموعه در نهایت به دستکی شیب دار متصل میشود و بار را به ستون کناری (اصلی) انتقال میدهد.

دیتیل-سازه-چادری-باغسرای-ارم

 

سیستم هدایت آب باران:

فرم و شکل اصلی سازه چادری باغسرا ارم به گونه‌­ای است که باعث هدایت آب به قسمت بیرون سیستم می­شود که به سیستم ریزشی مرسوم است.

رنگ سازه های چادری و فولادی:

پروفیل های اصلی سازه چادری به رنگ سفید انتخاب شده است تا علاوه یر هماهنگی با محوطه باغسرا به شادی وطراوت محیط کمک کند . . البته وجود سه سازه یک شکل حس تناوب را به بیننده القا می کنند.
پارچه  gr/m2 72۰ به رنگ سفید ازالیاف پلی استربا رویه PVC   وروکش محافظ PVDFانتخاب شده است که محصول شرکت فراری فرانسه می باشد.

 

 

 

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم