مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

پرده برقی کابلی – خرید، تولید و اجرا

پرده برقی کابلی محصولی خاص پرده متحرک پارچه‌ ای
3/5 - (2 امتیاز)

پرده برقی کابلی محصولی خاص از گروه آسمانه است، این پرده متحرک پارچه‌ ای برای پوشش پنجره ها و شیشه ها بکار گرفته میشود. پرده های اتوماتیک جلوه ای زیبا و خاص به ساختمان، رستوران و کافی شاپ شما می دهد. لازم است در خرید پرده برقی از مشخصات، قیمت، متریال این محصول آگاه شوید.

جدول مشخصات پرده برقی

اجزاء اصلی موتور و پارچه
برند موتور بکر آلمان – سامفی فرانسه
حداکثر عرض تا 4 متر
حداکثر ارتفاع تا 6 متر
برند پارچه  فراری فرانسه
گارانتی  5 سال

در خرید پرده برقی به چه نکاتی باید توجه شود؟

اولین نکته در خرید پرده برقی، پارچه آن است. توجه به رنگ و بافت پارچه و میزان عبور نور از مهمترین فاکتورهای انتخاب پارچه میباشد.

دومین نکته نوع موتور بکاررفته درسیستم پرده های برقی کابلی میباشد و اینکه این موتورها قابلیت اتصال به سنسورهای آفتاب، باد و باران را داشته باشند. به عنوان مثال با اتصال سیستم پرده برقی به سنسور نور به شما این امکان را میدهد تا با توجه به نیاز خود در هر ساعت از شبانه روز پرده ها را به طور اتوماتیک باز یا بسته نگه دارید و همچنین در پروژه هایی که در کد ارتفاعی بالا یا موقعیت مکانی خاص جغرافیایی هستند و در معرض بادهای شدید قرار دارند میتوان از سنسور باد استفاده کرد و در صورت تجهیز ساختمان به سیستمهای BMS امکان اتصال موتور به سیستم هوشمند ساختمان نیز وجود دارد.

عملکرد پرده برقی کابلی به چه صورت است؟

مکانیزم پرده متحرک پارچه ای کاملاً شبیه پرده های داخلی بالا رو و سیستمهای رول آپ میباشد با این تفاوت که:

1- سیستم پرده برقی کابلی مجهز به دو عدد کابل عمودی در طرفین است. این کابلهای عمودی نقش هدایت و تیغه افقی آلومینیومی آویزان پایین پرده را دارند .

2- محفظه ای برای حفاظت از پارچه‌ی جمع شده در برابر گرد و غبار و آفتاب دارند.

همچنین میتوانید از محصول سازه چادری متحرک آسمانه دیدن کنید.

اجزا اصلی بکار رفته در پرده های برقی کابلی

موتور و پارچه اجزا اصلی بکار رفته در پرده های اتوماتیک کابلی است که این دو تاثیر زیادی در قیمت و کیفیت محصول دارد.

لیست قیمت موتور پرده برقی

لیست قیمت موتور پرده برقی کابلی

قیمت این موتورها با توجه به توان و سرعت آن ها و اینکه از چه برندی باشند متفاوت میباشد.
در صورت نیاز به خرید موتور پرده برقی با ما تماس بگیرید.(ویژه همکاران)

انواع موتور پرده برقی

نوع موتورهای بکار رفته در پرده های برقی از نوع موتورهای توبولار می باشد.
پیشنهاد اول ما برای پرده‌های کابلی موتورهای شرکت بکر آلمان هست. این موتورها مستقیما در آلمان تولید می شوند و از نظر کارشناسان ما کیفیت بی نظیری دارند. پیشنهاد بعدی ما موتورهای سامفی فرانسه می باشد که سامفی برند معتبر و شناخته شده در دنیا است و در نهایت موتورهایی که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی و در چین تولید می شود که نمونه اقتصادی با 5 سال گارانتی می باشد.

انواع پارچه در پرده متحرک برقی

پارچه های بکار رفته در پرده متحرک برقی از چهار جنبه قابل بررسی هستند.

الف- میزان عبور نور: پارچه های مات که میزان عبور نور در آن وجود ندارد و پارچه های شفاف که میزان عبور نور تا 17 درصد در آن وجود دارد.

ب- تنوع رنگ: اولین و مهم ترین عنصر در طراحی و معماری رنگ میباشد. از این لحاظ پارچه های پرده کابلی دارای تنوع زیادی میباشند رنگهایی خاص و ویژه

ج- ساده یا مشبک: شرکت فراری فرانسه متنوع ترین پارچه ها از حیث میزان دید و تنوع رنگ را دارا میباشد.
پارچه های مشبک دارای طیف متنوعی از میزان ریز و درشتی شبکه مش هستند از یک تا 15 درصد.

د- مصالح بکار رفته: الیاف پارچه های پرده برقی از جنس پلی استر و دارای مقاومت کششی بسیار بالایی هستند. الیاف پلیستر از زیر و رو بوسیله روکش pvc پوشش مییابد. غشاءهای پی وی سی نقش حفاظت از الیاف و امکان نظافت آسان را فراهم می نماید. روکش نهایی اکریلیک نیز نقش حفاظت از غشاء پی وی سی را دارند.

ابعاد قابل اجرا در پرده متحرک

مهمترین عنصر تعیین کننده ابعاد در پرده برقی کابلی وزن غشاء بکار رفته در پرده میباشد. هر چه وزن پارچه بکار رفته در سیستم بیشتر باشد محدودیت در ابعاد اجرایی بیشتر خواهد بود. اما بصورت عادی از جهت عرض تا 4 متر و از جهت ارتفاع تا 6 متر امکان اجرای پرده برقی کابلی در شرکت آسمانه وجود دارد.

 

 
 
ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم