مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه پارچه ای کافی شاپ مجتمع تجاری هروی سنتر-مشهد

سازه-چادری-مجتمع-تجاری-هروی-سنتر
امتیاز دهید

جدول مشخصات سازه پارچه ای کافی شاپ مجتمع تجاری هروی سنتر – تهران

سال اجرا  1396
جنس لایه پارچه: ۹۰۰gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت  86 مترمربع
کارفرما جناب آقای مهندس محسنی نژاد
طراحی و معماری گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه

سازه-های-چادری-مجتمع-تجاری-هروی-سنتر

هدف از ساخت سازه پارچه ای کافی شاپ :

فاز اولیه مجتمع هروی‌ سنتر شهریور 96 افتتاح شد. به مرور و با اضافه شدن واحدهای مختلف تجاری، غذایی و همچنین پردیس سینمایی و ویزا سنتر از ابتدای سال 97 شاهد رونق بیشتر این مرکز خرید بوده‌ایم. از ابتدای راه‌اندازی هروی‌ سنتر تاکنون به دلیل ارائه خدماتی گوناگون مجتمع تبدیل به یکی از پر بازدیدترین مجتمعهای شهر تهران شده است. به نحوی که با توجه به زیر بنای 16.500 مترمربعی مجتمع هروی‌ سنتر بدون شک میتوان از لحاظ ضریب پاخور بر مساحت، این مجتمع را جزو پنج مجتمع پربازدید تهران در نظر گرفت. سازه چادری محدوده کافی شاپ مجتمع تجاری هروی سنتر به منظور استفاده از فضای باز تراس مورد نظر بوده است که علاوه بر ایجاد سایه از ریزش باران به تراس جلوگیری کند.

قابل ذکر است که سقف متحرک رستوران هروی سنتر نیز با طراحی بی نظیر حاصل کار تیم فنی و مهندسی سایه روشن است که نشان از رضایت و اعتماد تیم سازنده است.

سازه-های-پارچه-ای-مجتمع-تجاری-هروی-سنتر

مشخصات سازه پارچه ای کافی شاپ :

پروژه سازه پارچه ای کافی شاپ مجتمع تجاری هروی سنتر بنابر نظر کارفرما مبنی بر حداقل استفاده از اعضا فولادی و محدود نکردن چیدمان مبلمان کافی شاپ در زیر سقف تیم فنی و مهندسی آسمانه را بر آن داشت که از چند سازه چادری مخروطی استفاده نماید سازه چادریهای طراحی شده که دارای چندین راس میباشند سه راس آن روی لبه دیوار تراس و دو راس دیگر به ستونهای جداگانه ای در نزدیکی بنا  متصل شده اند. این پروژه به مساحت 86 مترمربع اجراشده است.

 سیستم سازه فلزی و تکیه گاهی:

با ایجاد یک دستک مرکزی برای هرکدام از سیستم های مخروطی و اتصال 5 لوله فولادی توسط آن بار حاصل از سازه به ستون های کناری و لبه دیوار منتقل شد. البته هرکدام از لوله ها نیز توسط دو کابل به قسمت پایین و بالای دستک مرکزی متصل شده اند.

سازه-پارچه-ای-هروی-سنتر

سیستم هدایت آب باران:

متداولترین سیستم هدایت آب باران سازه چادری به اینصورت است که آب سطح پارچه از طریق نوارهای قابل انعطاف به گوشه ها هدایت میشود و به صورت ریزشی از لبه کار می باشد.

سازه-پارچه-ای-مجتمع-تجاری-هروی-سنتر

رنگ سازه های چادری:

در طراحی سازه های چادری تلاش شده است که رنگ این سازه ها با مجتمع تجاری هماهنگی مطلوبی داشته باشد لذا برای پارچه از رنگ سفید و سازه فلزی از رنگ خاکستری تیره استفاده شده است و تضاد رنگی سازه فولادی و پارچه بر زیبایی بصری مشتریان کافی شاپ افزوده است.  سازه چادری این پروژه بنابر درخواست کارفرما از پارچه gr/m2۹۰۰  با الیاف  پلی استرورویه PVC   با روکش محافظPVDF    انتخاب شده است.که محصول شرکت ….می باشد.

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم