مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه چادری اتاق جلسات دارایی – مشهد

سازه-پارچه-ای-اتاق-جلسات-اداره-دارایی
5/5 - (1 امتیاز)

جدول مشخصات سازه چادری اتاق جلسات دارایی (دکوراتیو) – مشهد

سال اجرا 1390
جنس لایه پارچه: Batyline
مساحت  50 مترمربع
کارفرما اداره کل دارایی استان خراسان
طراحی و معماری جناب آقای مهندس اصفهانی

هدف از ساخت سازه‌ چادری اتاق جلسات :

با هدف ایجاد سقف دکوراتیو اتاق جلسات اداره کل دارایی خراسان، کارفرما اداره کل دارایی استان خراسان درخواست تولید آن را در سال 1390 به شرکت آسمانه ارائه داد.

علاوه بر سبکی ذاتی، زیبایی سازه‌ چادری یکی دیگر از عواملی بود که در انجام و تصویب این پروژه نقش داشت. ایجاد یک سقف زیبا با فرم منحنی بنابر درخواست کارفرما در دستور کاری قرار گرفت. در نهایت این پروژه به مساحت 50 متر مربع تولید و اجرا شد.

مشخصات سازه چادری :

سازه‌ چادری اتاق جلسات از 1 عدد المان سازه پارچه ای به فرم منحنی استفاده شده است. سازه غشایی به طراحی جناب آقای مهندس اصفهانی انجام شد. با توجه به سازه LSF ساختمان، سبکی وزن سقف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. این سازه چادری در یک مستطیل در سقف اتاق انجام شد که به عرض 4.95 و طول 10متر میباشد.

لازم بذکراست که دور تا دور سازه چادری اتاق جلسات توسط لامپهای هالوژن نورپردازی شده است و به زیبایی آن افزوده شد.

سازه-چادری-اتاق-جلسات-اداره-دارایی

سیستم ساختار فولادی:

برای استراکچر سازه چادری اتاق جلسات به تعداد 8 عدد از پروفیلهای فولادی مشابه طرح خواسته شده انحنا داده شد. شکل گیری فرم پارچه نیز توسط همین لوله‌های فولادی انجام شد.

سازه-های-چادری-اتاق-جلسات-اداره-دارایی

 

رنگ سازه‌ چادری و فولادی:

در طراحی سازه چادری اتاق جلسات اداره کل دارایی مشهد تلاش شده است که رنگ این سازه‌ها با طراحی داخلی اتاق جلسات همامنگی مطلوبی داشته باشد. تمامی پنجره‌ها توسط پرده کرکره‌ای قهوه‌ای رنگ پوشش داده شدند، لذا برای پارچه سقف دکوراتیو نیز از رنگ قهوه‌ای استفاده شده است.

پارچه‌ مورد استفاده در این پروژه از نوع پارچه مشبک قهوه‌ای ( (Baty Line است که محصول شرکت FERRARI می­باشد.

Batyline  (پوششی کامپوزیتی – پارچه ای) یکی از محصولات بی‌نظیر و منحصربفرد می‌باشد که از ساختاری با شبکه الیاف ویژه کامپوزیتی تحت تکنولوژی انحصاری Precontraint تولید می‌گردد. کاربرد این پوشش در ساختمانهای عمومی حداکثر کارایی را در ساخت و بهره برداری بدنبال دارد بگونه ای که با انعطاف و انطباق پذیری فوق العاده می‌تواند هر نوع سطحی با اشکال هندسی تخت، شیبدار، منحنی در ابعاد مختلف پوشش دهد ضمن اینکه طرحی بسیار زیبا و بادوام با قابلیتهای ویژه ایجاد می‌نماید.

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم