مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه پارچه ای رستوران شهر غذا – مشهد

سازه-های-پارچه-ای-مجتمع-شهر-غذا
امتیاز دهید

جدول مشخصات سازه پارچه ای رستوران شهر غذا – مشهد

سال اجرا
جنس لایه پارچه: ۹۰۰gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت  مترمربع
کارفرما
طراحی و معماری گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه

 

هدف از ساخت سازه چادری رستوران:
سازه پارچه ای بعنوان یک سقف مدرن و زیبا و البته سبک در پوشش اتاقک های رستوران شهر غذا مطرح بوده است. رستوران شهر غذا بر روی بام ساختمان ایجاد شده است و به همین دلیل استفاده از مصالح سبک مدنظر کارفرما بوده است. با ایجاد چنین سقفی علاوه بر پوشش فضای اتاقکها؛ یک جاذبه بصری برای مشتریان خود نیز ایجاد کرد.
کارفرما جناب اقای …. سفارش سازه غشایی در سال 1390 به گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه ارایه کرد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی این نوع از سازه ها پیشنهاد می‌کنیم محصول سازه چادری را مطالعه کنید.

سازه-چادری-مجتمع-شهر-غذا
مشخصات سازه چادری:
پلان سقف اتاقکها بصورت مستطیل طراحی شده بود. بنابراین سازه‌ پارچه ای رستوران شهر غذا از نوع قوسی (Arc) انتخاب شد با این تفاسیر که بجای استفاده از کمان (قوس) از یک مثلث بهره گرفته شد. سه طرف دیگر مستطیل سقف نیز به دیواره‌ها هوابند شدند. این پروژه بصورت ….. المان …….متر مربعی برای اتاقکها و در نهایت به مساحت …… متر مربع انجام شد.

سازه-های-چادری-مجتمع-شهر-غذا

سیستم هدایت آب باران:
فرم و شکل اصلی سازه چادری در این پروژه بگونه¬ای است که باعث هدایت آب به قسمت خارج سیستم می¬شود. در قسمت انتهایی سقف کانال هدایت آب تعبیه شده است که آب پس از جمع آوری از روی سطح پارچه، به داخل کانال رفته و از آنجا تخلیه می¬شود. کانال هدایت آب همانند المان¬های سازه کششی در نظر گرفته شده اند و بگونه¬ای طراحی شده تا از معرض دید پنهان باشد و قسمتی از ساختار اصلی محسوب گردد. آب¬روها از جنس ورق فولادی گالوانیزه ساخته شده¬اند تا زنگ¬زدگی در آنها کنترل شود. علاوه بر گالوانیزه بودن، این قطعات به وسیله رنگ آمیزی نیز در مقابل خطر زنگ زدگی محافظت می¬شوند.

سازه-پارچه-ای-مجتمع-شهر-غذا

رنگ سازه چادری و فولادی:
هر چند بنای اصلی ساختمان رستوران از رنگ کرم و سفید و قهوه‌ای پوشیده شده است و فرم بنا حسی مدرن بودن را به رستوران میدهد سایبان چادری نیز ازین تبعیت کرده و پارچه و پروفیلهای اصلی سازه کششی به رنگ سفید انتخاب شده است.پارچه900 گرم بر متر مربع از الیاف پلی‌استر با رویهPVC و روکش محافظ PVDF انتخاب شده است که محصول شرکت …….میباشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم