مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه چادری ویلا شخصی – مشاء دماوند

سازه-چادری-آلاچیق-ویلا
امتیاز دهید

جدول مشخصات سازه چادری ویلا شخصی – مشاء دماوند

سال اجرا  1396
جنس لایه پارچه: ۹۰۰gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت  25 مترمربع
کارفرما جناب آقای محمدی
طراحی و معماری گروه طراحی و معماری آسمانه

 

هدف از ساخت سازه چادری ویلا شخصی مشاء دماوند:

سازه چادری ویلا شخصی مشاء دماوند بعنوان یک سایبان مدرن و زیبا در فضای باز ویلاها مطرح بوده است. تا بتوان علاوه بر اینکه قسمتی از فضای باز ویلای خود را سر پوشیده کنند از فضای خود در هر زمان و شرایط جوی استفاده کنند

 

مشخصات سازه چادری ویلا شخصی مشاء دماوند:

سازه چادری ویلا شخصی مشاء دماوند بنا بر نظر کارفرما مبنی بر عدم استفاده از هیچ عضو فولادی در زیر سقف تیم فنی و مهندسی شرکت آسمانه را بر آن داشت که از فرم مخروطی شکل سازه چادری با استفاده از یک رینگ فلزی در راس مخروط و چهار ستون جانبی بتنی بهره بگیرد. سازه پارچه ای مخروطی از بهینه ترین و پایدارترین فرم باربری در بین سایر فرمهای سازه چادری میباشد که جزء سایبانهای چادری از پیش طراحی شده شرکت آسمانه نیز میباشد. چهار راس پارچه توسط کابلهای کششی به چهار ستون پیرامون متصل شده اند. این پروژه به مساحت 25 مترمربع اجراشده است

سیستم سازه فلزی و تکیه گاهی:

وزن اصلی سازه چادری ویلا شخصی مشاء دماوند در این مدل توسط یک رینگ فلزی تحمل و به محل اتصال چهار لوله فولادی انتقال داده میشود. این چهار لوله فولادی از یک طرف در راس مخروط و از یک طرف بر روی ستونهای بتنی قرار دارند.

سیستم هدایت آب باران:

فرم و شکل اصلی سازه چادری در این پروژه به گونه‌­ای است که باعث هدایت آب به قسمت بیرون سیستم می­شود. بر روی پارچه کانال هدایت آب تعبیه شده است که آب پس از جمع آوری از روی سطح پارچه، به گوشه رفته و از آنجا تخلیه می­شود.

رنگ سازه های چادری و فولادی:

سازه چادری ایجاد شده در محوطه باغ علاوه بر جنبه کاربردی جنبه زیبایی بصری هم دارد. بدین منظور پارچه رنگ سفید و پروفیلهای اصلی سایبان چادری به رنگ سیاه انتخاب شده است.

پارچه بکار رفته در این پروژه 900 گرم بر مترمربع از الیاف پلی استر با رویه PVC و روکش محافظ PVDF انتخاب شده است که محصول شرکت مهلر آلمان میباشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم