مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سایبان پارچه ای آلاچیق بخش بانوان پارک ملت – مشهد

سازه-پارچه-ای-پارک-ملت
امتیاز دهید

جدول مشخصات سایبان پارچه ای آلاچیق بخش بانوان پارک ملت – مشهد

سال اجرا 1389
جنس لایه پارچه: ۹۰۰gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت   39 مترمربع
کارفرما شهرداری مشهد
طراحی و معماری گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه

 

هدف از ساخت سازه چادری:

سازه چادری بعنوان یک آلاچیق مدرن و زیبا در طراحی بخش بانوان پارک ملت مطرح بوده است. بمنظور ایجاد سایه و جلوگیری از ریزش باران در فضاهای سربازکارفرما شهرداری مشهد سفارش سازه چادری در سال 1390 به گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه ارایه کرد. سازه‌ چادری در طرحهای مختلفی قابل ارائه میباشند.

پیشنهاد میشود از صفحه تنوع فرمهای سازه پارچه ای  دیدن فرمائید

سازه-چادری-پارک-ملت-مشهد

مشخصات سازه‌های چادری:

سازه‌ چادری مخروطی شکل از جمله اشکال و فرمهای اصلی آنتی کلاستیک سازه‌ چادری هستند که از بهینه ترین و پایدارترین فرم باربری در بین سایر فرم‌های سازه‌های چادری میباشند. گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه با ایجاد 6 المان 6.5 متری با فرم سازه چادری مخروطی و به سطح قاعده مربع مساحتی بالغ بر .39 مترمربع را پوشش داد. سایبان پارچه ای مخروطی مشابه سایبانهای چادری از پیش طراحی شده است؛ با این تفاوت که در سازه چادری مخروطی متصل به پایه کناری، یک سازه چادری مخروطی را شامل میشود که در این مورد 2 سازه چادری بصورت دو مخروط جدا ولی با یک ستون طراحی شده است.

سازه-های-پارچه-ای-پارک-ملت

 

سیستم ساختار فولادی:

وزن سایبان پارچه ای در این نوع توسط چهار لوله فولادی که بهم متصل شده اند و به دستکی عمودی آویزان هستند تحمل میشود. کلیت این مجموعه درنهایت به دستکی شیب دار متصل میشود و بار را به ستون کناری (اصلی) انتقال میدهد.

 

سازه-های-چادری-پارک-ملت

سیستم هدایت آب باران:

فرم و شکل اصلی سایبان پارچه ای آلاچیقهای پارک ملت گونه‌­ای است که باعث هدایت آب بقسمت گوشه های سیستم  میشود و از لبه کار فرو میریزد که به سیستم ریزشی مرسوم است.

رنگ سازه‌های چادری و فولادی:

پروفیلهای اصلی سازه چادری به رنگ سفید انتخاب شده است تا علاوه بر هماهنگی با محوطه باغسرا به شادی و طراوت محیط کمک کند.
پارچه 900 گرم بر مترمربع به رنگ سفید از الیاف پلی‌استر با رویه PVC  و روکش محافظ PVDF انتخاب شده است که محصول شرکت فراری فرانسه میباشد

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم