مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

نور پردازی سازه چادری

سازه-پارچه-ای-کششی-رستوران-خلیج-فارس
5/5 - (1 امتیاز)

نورپردازی از عناصر بسیار تاثیرگذار و چشم نواز در زیبایی ساختمان‌هاست. نور پردازی سازه چادری باعث میشود زیبایی پروژه در شب چندین برابر شده و برای مخاطب جذابتر باشد.

زمانی که در حال عبور از یک خیابان هستید ساختمان های زیادی در اطراف شما قرار دارند. حتماً برای شما پیش آمده که در میان انبوهی از ساختمانها به یکباره متوجه یک ساختمان با نور پردازی متفاوت میشوید. همین یک تجربه مشترک که برای همه ما اتفاق افتاده اهمیت نور پردازی را نشان میدهد. نور پردازی باعث میشود که ظرافت ها و زیبایی های سازه بیشتر خودنمایی کنند.

نور پردازی سازه چادری باعث میشود فرم تماشایی این سازه ها جلوه بیشتری داشته باشد. یک سازه پارچه ای زیبایی خود را از فراز و نشیب‌ها، قوس‌ها و انحناهای خود بدست می‌آورد. به وسیله نورپردازی، این قسمت‌ها مورد تاکید قرار میگیرند و بیشتر نمایان میشوند.

پارچه‌های به کار رفته در یک سازه چادری معمولا قابلیت عبور نور از خود را دارند (به استثناء مواردی که پارچه کاملا غیر شفاف (Black-Out)  باشد). این قابلیت عبور باعث میشود که نور پردازی سازه چادری به صورت همزمان در داخل و خارج سازه قابل رویت باشد. اگر نورپردازی سازه چادری در فضای داخلی باشد علاوه بر روشنایی داخلی باعث میشود که سازه چادری همانند یک المان نورانی در فضای خارجی دیده شود.

نورپردازی-سقف-متحرک

اگر نورپردازی سازه چادری از فضای خارجی انجام شود علاوه بر نمایش زیبایی سازه چادری در نمای بیرونی، یک نورملایم و تلطیف شده از پارچه عبور میکند و باعث روشنایی فضای داخلی میشود.

یکی دیگر از زیبایی‌های نورپردازی در سازه‌های چادری خطوط جوش (دوخت)در سازه چادری هستند. یک سازه چادری از قطعات متعدد پارچه که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، تشکیل میشود. خطوط اتصال این قطعات به یکدیگر نشان دهنده فرم سازه است. با استفاده از یک نور پس‌زمینه (Back Light) این خطوط خودنمایی کرده و جلوه مضاعفی به سازه میدهند.

 

استفاده از نور با رنگ‌های مختلف این امکان را به کاربر میدهد تا یک سازه چادری سفید رنگ را در طول شب به رنگ‌های دلخواه خود تبدیل کند.

سازه-های-چادری-سر-درب-ورودی-نمایشگاه-بین-المللی

 

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم