مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سقف کاذب دکوراتیو – خرید، تولید و اجرا

سقف کاذب دکوراتیو
5/5 - (2 امتیاز)

سقف کاذب دکوراتیو یکی دیگر از محصولات جذاب شرکت آسمانه است. جهت خرید سقف کاذب دکوراتیو  نیاز است تا اطلاعات کاملی از این محصول کسب کنید. در ادامه مشخصات، قیمت، متریال، نحوه نصب و … شرح داده شده است.

امروزه پوشش‌های سقف کاذب دکوراتیو چند منظوره در معماری روز دنیا بعنوان عناصری بی نظیر که علاوه بر قابلیتهای منحصر بفرد دارای تنوع و زیبایی فوق العاده می باشد. بطور وسیعی در معماری داخل و خارج ساختمان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

متریال اصلی سقف کاذب دکوراتیو

منحصربفردترین متریال مورد استفاده در سقفهای کاذب دکوراتیو Batylineمی‌باشد.

Batyline (پوششی کامپوزیتی-پارچه ای) یکی از محصولات بی نظیر و منحصربفرد شرکت Ferrari فرانسه می‌باشد که ازساختاری با شبکه الیاف ویژه کامپوزیتی تحت تکنولوژی انحصاری Precontraint تولید می‌گردد. کاربرد این پوشش در ساختمانهای عمومی حداکثر کارایی را در ساخت و بهره برداری بدنبال دارد بگونه ای که با انعطاف و انطباق پذیری فوق العاده می‌تواند هر نوع سطحی با اشکال هندسی تخت ،شیبدار ،منحنی در ابعاد مختلف پوشش دهد ضمن اینکه طرحی بسیار زیبا و بادوام با قابلیتهای ویژه ایجاد می‌نماید.

میتوانید از محصول سازه چادری متحرک شرکت آسمانه دیدن کنید.

کاربرد این محصول به دو روش زیر مورد استفاده قرار میگیرد:

الف.بعنوان سقف کاذب دکوراتیو و کششی سبک

1-پروژه های تجاری ،هتل،سالنهای عمومی،اداری،مسکونی، با توجه به ویژگی انعطاف پذیری فوق العاده همراه زیبایی و تنوع رنگ و امکان نورپردازی از پشت این پوشش

2-سازه‌هایی که فاصله سقف اصلی با سقف کاذب زیاد میباشد مانند فرودگاهها ،ترمینال‌ها،سوله‌های صنعتی،و… که بدلیل وزن بسیار سبک این پوشش نیاز به حداقل ساپورت سقفی دارد و در اینصورت طرح و اجرا را بسیار آسان مینماید.

3-پروژه‌های پارکهای آبی و استخرها با توجه به مقاومت بالا در مقابل رطوبت و بدلیل مشبک بودن Batyline عمل سیرکولاسیون و تهویه مطلوب جریان هوا صورت گرفته که مانع آبگرفتگی در پشت سقف کاذب دکوراتیو در اثر میعان میگردد و همچنین دیگر قابلیت منحصربفرد Batyline در محیط‌های مرطوب خاصیت ضد باکتریال و مقاومت بالا در برابر آلودگی میباشد.

ب.بعنوان پوششی دکوراتیو، بر روی دیوارها:

1-در تالارها ، رستورانها ، فروشگاه‌ها

2-در سالنهای آمفی تئاتر و سینما به صورت پوششی دکوراتیو بر روی مصالح اکوستیک به دو روش پانلهای پیش ساخته و کششی با توجه به بافت زیبا و تنوع رنگ بالا

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم