مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه چادری محوطه بیمارستان دکتر بسکی – گنبد کاووس

سازه چادری محوطه
امتیاز دهید

جدول مشخصات سازه چادری محوطه بیمارستان دکتر بسکی – گنبد کاووس

سال اجرا 1393
جنس لایه پارچه: ۹۰۰gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت 27 مترمربع
کارفرما جناب آقای دکتر بسکی
طراحی و معماری گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه

 

بیمارستان بسکی توسط دکتر غلامعلی بسکی، عاشق خداوند و دوستدار محیط زیست تاسیس گردید و با مدیریت سرکار خانم بهناز بسکی با کسب افتخارات بیشمار و ارتقا بیمارستان به درجه 1 و کسب لوح تقدیر در زمینه‌های مشتری مداری، جز بهترین‌ها در ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به بیماران قراردارد.

بیمارستان بسکی به پشتیبانی نیم قرن ارائه خدمات درمانی و ایمنی بیمار سعی در برداشتن گامهای مثمر ثمر در بهبودی بیماران را دارد.

هدف ازساخت سازه پارچه ای:

بمنظور ایجاد پوششی برای قسمت فروشگاه داخل محوطه بیمارستان از سازه چادری استفاده گردید. با توجه به سبکی و مدرن بودن سازه غشائی جزء اولین انتخابها بوده است. سرعت و سهولت در اجرا  از دیگر مواردی است که بیمارستان به آن توجه داشت و مدنظر قرار گرفته بود.

مشخصات سازه چادری:

گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه با ایجاد 1 المان با فرم سازه کششی مخروطی و با سطح مقطع دایره مساحتی بالغ بر 27 مترمربع را پوشش داد.
سازه چادری مخروطی هم بصورت منفرد و هم بشکل‌ چند مخروطی یا مخروطهای معکوس بکار میرود. وزن سازه پارچه ای دراین نوع فرم توسط ستون مرکزی تحمل میشود. البته وزن سازه چادری محوطه بیمارستان با توجه به پلان دایره ای شکل، وزن سایبان روی دیواره‌ها قرار داده شد.

سازه چادری محوطه بیمارستان بنابر درخواست کارفرما از پارچه 900 گرم بر متر مربع با الیاف پلی‌استر و رویه PVC  با روکش محافظPVDF  انتخاب شده است که محصول شرکت …. میباشد.

سیستم هدایت آب باران:

فرم و شکل اصلی سازه چادری محوطه بیمارستان بگونه‌­ای است که باعث هدایت آب به قسمت بیرون سیستم شده، که به سیستم ریزشی مرسوم است.

 

 

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم