مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه چادری متحرک – خرید تولید اجرا

سازه چادری برقی متحرک
5/5 - (2 امتیاز)

امروزه یکی از انواع سازه‌های مدرن که کاربرد بسیار گسترده‌ای در مسقف نمودن فضاهای روباز دارد سازه چادری برقی متحرک می‌باشد. برای خرید سازه چادری متحرک در ادامه با ما همراه باشید و اطلاعات کامل از مشخصات، قیمت و متریال سازه  کسب کنید.

تنوع ساختار سازه چادری متحرک شیبدار با دو ستون جلو، شیبدار با چهار ستون، شیبدار کنسولی با دو ستون کنار، شیبدار با قاب دکوراتیو بالا، دو شیب سوله ای، دو شیب کنسولی، تخت – معلق بدون آبراه، تخت – معلق با آبراه، تخت – با قاب دکوراتیو پیرامونی
جنس لایه  الیاف پلی استر اندود شده با PVC و روکش محافظ UV اکریلیک – نظافت آسان
تنوع رنگ غشاء PVC سفید استخوانی (کرم بسیار روشن) کد RAL 1013،سفید یخچالی،خاکستری
برند و کشور سازنده غشاء  مهلر – تولید شده در آلمان – خرید و انتقال مستقیم از آلمان توسط سایه روشن، فراری – تولید شده در شهر لیون فرانسه – خرید و انتقال مستقیم از فرانسه توسط سایه روشن
نوع موتور توبولار ۱۲۰ نیوتن ۱۲ دور در دقیقه مجهز به سنسور ترمز حرارتی ۴ دقیقه ای
برند و کشور سازنده موتور بکر – ساخت در آلمان، سامفی – ساخت در تونس، موتورهای سفارش مستقیم سایه روشن – تولید شده در چین (تمامی موتورها دارای ۵ سال گارانتی میباشد)
تنوع حباب‌های نور  حباب اکریلیک عدسی-نقطه ای، حباب اکریلیک استوانه ای، حباب اکریلیک خطی، حباب کریستالی

سازه چادری برقی متحرک چطور حرکت میکند؟

با فشردن دکمه ریموت، فرمان حرکت به رسیور سازه چادری متحرک ارسال می‌شود. رسیور به صورت مستقیم به موتور توبلار سازه چادری برقی متحرک متصل است.
در مکانیزم طراحی شده توسط شرکت آسمانه به جهت استفاده بهینه‌تر و مفیدتر از توان موتور سازه چادری برقی، موتور داخل یک باکس خاص نصب می‌گردد و نیروی موتور در ابتدا به یک گیربکس و از گیریبکس به شافت‌ها منتقل می‌شود.
شافت ها از طرفین باکس موتور به چرخنده های آپاراتوس عقبی ریلها متصل هستند. داخل ریلها تسمه T10 از جنس PU مقاوم شده با الیاف فولادی به اندازه طول ریل قرار دارد.
این تسمه ها به صورت رفت و برگشتی در داخل ریل کار گذاشته می شوند. این تسمه دندانه دار در قسمت انتهایی ریل و داخل آپاراتوس عقب روی یک چرخ دنده قرار می‌گیرد و چرخهای سازه چادری در داخل ریل به تسمه‌ی T10 متصل می‌شود و این چرخها وظیفه حمل پروفیل های آلومینیومی متصل به غشاء PVC سقف را دارند. نهایتا پس از حرکت موتور و انتقال نیروی حرکتی به تسمه داخل ریل پارچه سازه چادری برقی جمع و باز می‌شود.

اجزا اصلی بکار رفته در سازه چادری متحرک

1. موتور سازه چادری برقی

نوع موتورهای بکار رفته در سایبان یا سازه چادری برقی از نوع موتورهای توبولار می‌باشد.
پیشنهاد اول ما موتورهای شرکت بکر آلمان هست این موتورها مستقیما در آلمان تولید می‌شوند و از نظر کارشناسان ما کیفیت بی نظیری دارند.

پیشنهاد بعدی ما موتورهای سامفی فرانسه می‌باشد که سامفی برند معتبر و شناخته شده در دنیا است

و برای پروژه های اقتصادی، موتورهایی که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی و در چین تولید می شود این نمونه اقتصادی با 5 سال گارانتی می باشد. این نوع موتورها در محصول پرده برقی کابلی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

2.غشاء تاشونده سازه چادری 

آسمانه وارد کننده مستقیم غشاء pvc از شرکت مهلر آلمان و فراری فرانسه می باشد به همین دلیل نسبت به اصالت و محل تولید آن اطمینان کافی را داریم. طول عمر متوسط این غشاءها 25 تا 40 سال می‌باشد و گارانتی تولید کننده 5 سال می باشد.

3.سازه تمام آلومینیوم سازه چادری برقی

ما برای ساخت سازه های چادری برقی از آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۳ که مناسب‌ترین و با کیفیت ترین نوع آلومینیوم است استفاده می کنیم.

4.اتصالات و قطعات حرکتی سازه چادری متحرک

ما کلیه اتصالات و دیتیلهای بکار رفته در سقف متحرک را با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، اعم از تکنولوژی برش CNC، مرغوبترین روکشهای گالوانیزه، پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک و … تولید مینماییم.

همچنین میتوانید از سازه چادری کششی دیدن کنید

نورپردازی سازه چادری

با توجه به اهمیت نورپردازی در معماری تیم فنی و مهندسی مطابق با نیازها و سلایق شما و سبک معماری محیط انواع مختلفی از حبابهای نوری را طراحی و ارائه می دهد.

  • حبابهای کریستالی
  • نورهای خطی
  • حبابهای استوانه ای
  • حبابهای نقطه ای یا عدسی

در تمام لامپ های به کار رفته در سیستم سازه های پارچه ای، از تکنولوژی روز دنیا یعنی لامپهای led گروه smd استفاده می کنیم.

 

قیمت سازه چادری متحرک

عوامل تعیین کننده قیمت سازه چادری برقی در شرکت آسمانه:

1-میزان تراکم مصرف یراق آلات در مساحت مورد نظر
2-میزان تراکم مصرف اکسسوری ها در مساحت مورد نظر
3-کیفیت آلومینیوم در سازه
4-نوع موتور به کار رفته در سازه چادری اتوماتیک
5-نوع پارچه بکار رفته در سایبان متحرک

انواع ساختار سازه ای سازه چادری برقی

برای اینکه شما بتوانید به راحتی مناسب ترین سازه ی مورد نیاز و مطلوب معماری پروژه تان را انتخاب کنید، گروه طراحی و مهندسی آسمانه تیپ‌های متنوعی را پیش طراحی کردن و در اختیار شما قرار داده.
در هر پروژه با توجه به الزامات معماری آن پروژه از نوع خاصی از ساختار سازه چادری متحرک استفاده می شود.

تنوع حالتهای

نصب سازه چادری اتوماتیک چگونه است؟

نصب سازه چادری های برقی به راحتی قابل انجام است. اگر خریدار دارای ابزارهای مناسب برای نصب باشد، می تواند به تنهایی طی یک مدت کوتاه سازه چادری متحرک را در فضای خود نصب کند. اگر تمایل داشتید که نصاب‌های حرفه‌ای ما اجرا را به عهده بگیرند کافی است تا با شرکت تماس بگیرید.

آیا سازه چادری متحرک گارانتی دارد؟

تمامی سیستمهای سازه چادری برقی متحرک شرکت آسمانه به مدت 5 سال گارانتی می‌شوند که این گارانتی شامل پارچه، ریل، اجزاء و یرآق آلات می باشد. عمر مفید سازه در صورت نگهداری صحیح ۳۰ سال و عمر مفید غشاء آن در حدود 20 سال است و گارانتی پارچه و موتور سابان برقی به مدت پنج سال می باشد. خریدار، پس از اتمام عملیات نصب، کارت گارانتی را دریافت خواهد نمود.

کاربرد های اصلی سازه چادری متحرک چست؟

پرکاربردترین مکانها برای اجرای سازه چادری برقی در ایران با توجه به اقلیم آب و هوایی به صورت زیر است:

  • سازه چادری برقی رستوران و کافی شاپ: که بهترین گزینه برای مسقف کردن پیاده روها و فضای سبز رستوران هاست.
  • سازه چادری برقی استخر: بهترین سقف برای پوشش استخرهای روباز
  • سازه چادری برقی تراس: احیاء تراسهایی که بدلیل آفتاب و باران تبدیل به انباری شده اند.
  • سازه چادری برقی روفگاردن: برای بهره برداری بیشتر و مفیدتر از روف گاردنها
ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم