مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه چادری داخلی

سازه چادری در معماری داخلی
5/5 - (1 امتیاز)

این تصور که فقط میتوان در فضای خارجی و بیرونی ساختمان از سازه‌ های چادری استفاده کرد، یک تصور اشتباه است. دلیل این تصور شاید ناشی از آن باشد که معماران کمی، تجربه استفاده از سازه چادری در معماری داخلی را دارند. با استفاده از اندکی ذوق و سلیقه میتوان از زیباییهای سازه چادری در معماری داخلی استفاده کرد.

علاوه بر طراحی دکوراسیون داخلی برای یک سازه جدید، اگر به دنبال بازسازی و نوسازی در یک سازه قدیمی هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم از سازه‌ چادری دکوراتیو در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.

 

موارد استفاده از سازه چادری داخلی

سقف کاذب:

امروزه در بسیاری از ساختمانها نیاز به استفاده از سقف کاذب است. ساختار کششی و فرم‌ پذیر سازه چادری باعث میشود که به راحتی از آنها در سقف کاذب استفاده کرد و زیبایی خاصی به فضا بخشید. قابلیت عبور نور در سازه‌های چادری این امکان را میدهد که به وسیله نورپردازی یک سقف نورانی در فضا ایجاد کرد.

سازه-چادرَی-به-عنوان-سقف-کاذب

 

دیواره های جدا کننده داخلی:

در فضاهای اداری و صنعتی احتیاج به تقسیم فضا به قطعات کوچکتر (پارتیشن) وجود دارد. این عمل به وسیله دیواره‌های جدا کننده انجام میشود. بوسیله سازه های پارچه ای میتوان دیواره‌های جدا کننده خلاقانه و زیبایی ساخت که باعث میشود فضای داخلی از یکنواختی خارج شود.

سازه-چادری-به-عنوان-دیواره-جدا-کننده

المان معماری شاخص:

یک سازه چادری همانگونه که در فضای خارجی ساختمان جذاب و چشم نواز است، میتواند در فضای داخلی نیز خارق العاده باشد. خلاقیت یک معمار باعث میشود که سازه چادری، شاخص‌ترین المان معماری در یک سازه باشد. معماران بزرگی همچون زاها حدید از سازه‌های چادری در کارهای خود استفاده کرده‌اند.

پرده برقی:

یکی از کاربردهای سازه چادری استفاده به عنوان سایبان است. استفاده همزمان از پارچه‌های مقاوم PVC به عنوان پرده و اتوماتیک کردن این سیستم به وسیله موتور توبولار، پرده‌های برقی را به وجود می‌آورد.

پرده-های-موتورایز-محصول-آسمانه

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم