مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سقف چادری کافی شاپ طرح پیاز مجتمع تجاری ستاره آرمان -مشهد

سقف- چادری-کافی-شاپ-مجتمع-ستاره-آرمان-توس
5/5 - (1 امتیاز)

جدول مشخصات سقف چادری کافی شاپ طرح پیاز مجتمع تجاری ستاره آرمان -مشهد

سال اجرا 
جنس لایه پارچه: 700gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت   مترمربع
کارفرما جناب آقای
طراحی و معماری گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه

هدف از ساخت سازه چادری روف گاردن  :

پوشش محدوده کافی شاپ و رستوران مجتمع ستاره آرمان توس بمنظور استفاده از فضای باز تراس مورد نظر بوده است که علاوه بر ایجاد سایه از ریزش باران به تراس جلوگیری کند. البته بعد از اجرای سازه چادری خاص پروژه آرمان یکی از دلایلی که بسیاری از مسافران و میهمانان حرم رضوی، هتل آرمان را انتخاب می‌کنند، باغ بام خاص آن است. هتل آرمان دو باغ بام و یا همان روف گاردن دارد. باغ بامی که درطبقه دوم هتل قرار گرفته و آلاچیقهایی مدرن دارد و باغ بامی که صرفاً بدلیل زیبایی ساخته شده و مسافرین نمی‌توانند درآن تردد کنند. باغ بام طبقه دوم در مجاورت رستورانها وکافی شاپ قرار گرفته و آلاچیقهایش مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایش‌اند.

این باغ بام دید مستقیم به حرم مطهر رضوی دارد. قابل ذکر است تیم فنی و مهندسی آسمانه مفتخر است که در رضایت مسافرین این مجموعه سهم قابل توجهی دارد. وجود چندین پروژه سازه چادری شرکت آسمانه در مجتمع ستاره آرمان توس حاکی ازکیفیت و رضایت کارفرماست.

پیشنهاد میشود سازه های چادری مجتمع تجاری آرمان را مشاهده کنید

سازه-چادری-طرح-پیاز-مجتمع-آرمان-توس

 

مشخصات سقف چادری کافی شاپ:

پروژه مجتمع آرمان توس بنابر نظر کارفرما مبنی بر ایجاد 4 عدد سازه چادری هوابند و خاص در دست اقدام قرار گرفت. این پروژه با وسعت دید بالا در سال  اجرا گردیده است. برای هماهنگی با مبلمان و دیگر سازه چادرهای کافی شاپ تیم فنی و مهندسی آسمانه بر آن شد که از چند سقف چادری با طراحی خاص بشکل پیاز استفاده نماید سازه چادریهای طراحی شده با لوله های فولادی و بشکل و سایز مشابه ایجاد شدند.

سازه-چادری-مجتمع-ستاره-آرمان-توس

 

سیستم ساختار فولادی:

کارخانه تولید مصنوعات فولاد و آلومینیوم ما اغلب وظیفه ارائه برخی از چالش برانگیزترین پروژه ها را در بازه زمانی کوتاه دارد. تیم معماری در قسمت فضای باز رستوران هتل آلاچیق‌هایی بشکل پیاز در نظر گرفته بودند که به لحاظ استفاده از متریال باید در حداقل حالت ممکن طراحی میشدند، ساختار اصلی این سازه‌ها که شکل خاص پیاز را ایجاد کرده از 30 عدد لوله‌ 6 فولادی تشکیل شده که هر کدام دارای 6 شعاع قوس متفاوت است.

سیستم هدایت آب باران:

متداول ترین سیستم هدایت آب باران سازه های پارچه ای بدین صورت است که آب سطح پارچه بصورت ریزشی ازلبه کار میباشد.

سقف-چادری-کافی-شاپ-و-رستوران-مجتمع-آرمان

 

رنگ سازه های چادری:

بدلیل نوع کاربری‌ که طراح برای سقف چادری کافی شاپ در نظر گرفته بود باید از دو تیپ پارچه جهت پوشش سازه استفاده میشد، لذا رینگهای دوبل لوله فولادی در محیط سازه نصب شد تا امکان نصب پارچه‌ها به نحو مناسبی ایجاد گردد.

برای پوشش فوقانی و تحتانی این سازه‌ها از پارچه 700 گرمی شفاف مهلر استفاده شده است. یکی ازویژگیهای خاص این سازه استفاده از پارچه مشبک T400 شرکت مهلر آلمان است. این پوشش که بصورت محیطی‌ برای آلاچیق‌های پیازی کار شده است فضای دید مناسبی برای افراد داخل آلاچیق بوجود می‌آورد.

سازه-های-چادری-مجتمع-ستاره-آرمان-توس

ارسال نظر

سازه چادری اجرا شده در مجتمع تجاری ستاره آرمان توس

سازه-های-پارچه-ای-آلاچیق-پایه-وسط-هتل-آرمان

سازه چادری باغ بام مجتمع اقامتی ستاره آرمان – مشهد

آلاچیق چادری طره ای

آلاچیق چادری طره ای مجتمع تجاری ستاره آرمان -مشهد

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم