مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه چادری سردرب ورودی دنیای آرزو – ساری

سازه-پارچه-ای-دنیای-آرزو-ساری
امتیاز دهید

جدول مشخصات سازه چادری سردرب ورودی دنیای آرزو – ساری

سال اجرا 1395
جنس لایه پارچه: ۹۰۰gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت  211 مترمربع
کارفرما
طراحی و معماری گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه

مجموعه دنیای آرزو، دریچه‌ای به سوی تکنولوژی مدرن بوده که تنوع، جذابیت و ایمنی را برای ساکنین محترم شهر ساری و گردشگران خطه شمال کشور فراهم می آورد. این مجموعه با احترام به طبیعت و بستر موجود، نقش نشانه شهر ساری را در ورودی شمالی شهر ایفا خواهد نمود و در راستای تأمین نیازهای این شهر به عنوان مرکز استان مازندران طراحی شده است

موقعیت: مازندران، ساری، بلوار فرح اباد

سازه-های-چادری-دنیای-آرزو-ساری

 

هدف از ساخت سازه چادری سردرب ورودی مرکز خرید دنیای آرزو ساری:

سازه چادری سردرب ورودی مجتمع تجاری دنیای آرزو در سال 1395به سفارش …… در شهر ساری به بهره‌ برداری رسیده است. زمین پروژه با موقعیت مکانی خاص در مجاورت بلوار دریا، به عنوان مسیر اصلی گردشگری به سمت دریا و قرارگیری در بخش شمالی شهر است که به عنوان یکی از فرصتهای توسعه شهری توسط شهرداری شناسایی شده است. زیر بنای کلی این پروژه بالغ بر 66000 مترمربع میباشد. یکی از مهمترین اصول معماری در طراحی مجتمع تجاری این است که ورودی باید از دیگر بخشها متمایز باشد.

ورودی باید آن قدر شاخص باشد که با یک نگاه و به راحتی قابل تشخیص باشد. برای این که ورودی را شاخص کنیم، کافی است آن را طوری طراحی کنیم که با بخشهای مجاور متفاوت به نظر برسد. البته این به معنای تعریف یک فرم کاملا متضاد و غریبه با کلیت نما و دیواره ها نیست، بلکه روی تعریف فرمی تاکید دارد که در عین هماهنگی کلی با دیگر بخش‌ها برجسته و قابل تشخیص باشد. انتخاب شرکت سازنده برای متمایز کردن سردرب ورودی مجتمع تجاری دنیای آرزو استفاده از سازه چادری بوده است .

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی این نوع از سازه ها پیشنهاد می‌کنیم محصول سازه چادری را مطالعه کنید.

سازه-های-پارچه-ای-دنیای-آرزو-ساری

 

مشخصات سازه چادری سردرب ورودی دنیای آرزو:

پروژه سازه چادری سردرب ورودی مجتمع تجاری بنابر نظر کارفرما مبنی بر عدم استفاده از هیچ عضو فولادی در زیر سقف تیم فنی و مهندسی آسمانه را بر آن داشت که از فرم قوسی شکل سازه چادری با استفاده از چهار ستون بتنی بهره بگیرد.

بدین منظور 8 لوله فولادی قوسی شکل با فواصل منظم در کنار هم قرار گرفتند .با ایجاد یک فضای مشبک در زیر سازه چادری بر زیبایی دید بصری ورودی افزوده شد این پروژه به مساحت … مترمربع اجراشده است.

سازه-چادری-دنیای-آرزو-ساری

سیستم هدایت آب باران:

متداولترین سیستم هدایت آب باران سازه پارچه ای به این صورت است که آب سطح پارچه از طریق نوارهای قابل انعطاف به گوشه‌ها هدایت میشود و به صورت ریزشی از لبه کار میباشد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی این نوع از سازه ها پیشنهاد می‌کنیم محصول سازه پارچه ای را مطالعه کنید.

دیتیل-سازه-پارچه-ای-دنیای-آرزو-ساری

 

رنگ سازه های چادری:

در طراحی سازه چادری سردرب ورودی تلاش شده است که رنگ این سازه با مجتمع تجاری هماهنگی مطلوبی داشته باشد. لذا برای پارچه از رنگ سفید و سازه فلزی از رنگ  طوسی استفاده شده است. سازه چادری این پروژه بنابر درخواست کارفرما از پارچه gr/m2۹۰۰  با الیاف  پلی استرورویه PVC با روکش محافظPVDF انتخاب شده است. که محصول شرکت ….می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره پوشش رنگ ساختار فلزی سازه چادری پیشنهاد می‌کنیم صفحه رنگ پودری الکترواستاتیک را مطالعه کنید.

 

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم