مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

سازه چادری استخر باهنر مشهد

سازه-های-چادری-مسکونی-باهنر
امتیاز دهید

جدول مشخصات سازه چادری استخر باهنر – مشهد

سال اجرا
جنس لایه پارچه: ۹۰۰gr/m2/الیاف: پلی استر/ رویه:PVC / روکش محافظ:PVDF
مساحت  مترمربع
کارفرما
طراحی و معماری گروه فنی و مهندسی شرکت آسمانه

هدف از ساخت سازه چادری:

سازه چادری بعنوان یک سایبان مدرن و زیبا در فضای بازویلا ها مطرح بوده است. با این کار علاوه بر اینکه قسمتی از فضای باز ویلای خود را سرپوشیده کرده، میتوانند از فضای خود در هر زمان و شرایط جوی استفاده کنند. در این مورد هدف از سفارش سازه چادری استخر پوشش سکویی که در مجاورت آن قرار داشت، بوده است.

دیتیل-سازه-پارچه-ای-مسکونی-باهنر

 

مشخصات سازه های چادری:

سازه‌ چادری استخر بنا بر نظر کارفرما مبنی بر استفاده حداقلی عضو فولادی در زیر سقف تیم فنی و مهندسی آسمانه را بر آن داشت که از فرم مخروطی شکل سازه چادری با استفاده از یک ستون مرکزی در راس مخروط بهره بگیرد. سازه پارچه ای مخروطی از بهینه ترین و پایدارترین فرم باربری در بین سایر فرمهای سازه چادری میباشد. نکته قابل توجه در سازه چادری مخروطی این است که قاعده مخروط میتواند متفاوت باشد دایره ،مربع وچندضلعی.

در این مورد قاعده سازه چادری بصورت یک 8 ضلعی منتظم طراحی شده است. این پروژه در سال …… و به مساحت … مترمربع اجرا شده است.

دیتیل-سازه-چادری-مسکونی-باهنر

 

سیستم ساختار فولادی:

وزن اصلی سازه‌ چادری استخر توسط هشت عدد لوله فولادی که بهم وصل شده‌اند تحمل و به ستون مرکزی انتقال داده میشود. با خرپا کردن این لوله‌های فولادی سیستم ساختار فولادی تکمیل شد.

سیستم هدایت آب باران:

فرم و شکل اصلی سازه‌ چادری استخر بگونه­‌ای است که باعث هدایت آب به قسمت بیرون سیستم می­شود. بر روی پارچه کانال هدایت آب تعبیه شده است که آب پس از جمع آوری از روی سطح پارچه، به گوشه‌های پارچه رفته و از آنجا تخلیه می­شود. این روش به سیستم ریزشی مرسوم است.

سازه-چادری-مسکونی-باهنر

 

رنگ سازههای چادری و فولادی:

سازه‌ چادری استخر ایجاد شده در محوطه علاوه برجنبه کاربردی جنبه زیبایی بصری هم دارد. بدین منظور پارچه وپروفیل های اصلی سازه چادری به رنگ سفید انتخاب شده است برشهای منظم پارچه، زیبایی سازه چادری را افزایش داده است.
پارچه gr/m2 ۹۰۰ ازالیاف پلی‌استر با رویهPVC  وروکش محافظ  PVDFانتخاب شده است که محصول شرکت …. میباشد.

 

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم