مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین
En
02122367958

رنگ پارچه سازه چادری

رنگ-پارچه-سازه-چادری
امتیاز دهید

در این مقاله قصد داریم درمورد رنگ پارچه سازه چادری صحبت کنیم:

رنگ موجود در هر فضا به آن مکان زندگی و روح می‌بخشد، انسانها از رنگهای موجود در محیط زندگی، تاثیر میگیرند. در واقع هر چیزی که در طول شبانه روز با آن ارتباط دارند؛ این رنگ میتواند یک گیاه شاداب و سرسبز باشد، یا لباسی که افراد جامعه بر تن دارند .

سازه چادری در معماری داخلی

 

البته تاثیر همه این موارد به اندازه اثرگذاری محیطی که انسان در آن زندگی و کار میکند؛ نیست.

اهمیت رنگ در معماری هم در نمای خارجی و هم در طراحی داخلی قابل توجه است، در اولین برخورد با هر اثر معماری، نمای آن اولین ارتباط برای شناخت آن میباشد. بنابراین علاوه بر مصالح، فرم و شکل بدنه های سازه؛ رنگ آن هم در حین طراحی بررسی شود.

با بازی رنگ میتوان یک فضای تجاری را جذاب و دعوت کننده کرد و یا فضاهای داخلی را طوری طراحی کرد که افراد را به سمت شادی و نشاط بیشتر سوق دهد.

سازه-پارچه-ای-لواسون

 

رنگ علاوه بر تاثیر بسزایی که بر عواطف و احساسات انسانها دارد در جنبه عملکردی هر فضا هم نقش دارد. استفاده از رنگهای شاد مثل قرمز و زرد و نارنجی در پارکهای آبی و بوستانها و فضاهای تفریحی و تجاری ؛خود گویای این امر است.

رنگ پارچه سازه چادری علاوه بر جنبه بصری؛ با توجه به عملکرد آن انتخاب میشود.کاربرد پارچه‌های رنگ روشن در جذب گرمای کمتر بسیار اهمیت دارد؛ همچنین بخاطر استفاده از نور طبیعی به جلوگیری از اتلاف انرژی هم کمک میکنند.

به همین علت است که در صنعت سازه پارچه‌ای رنگ سفید از اولین انتخاب هاست. در پروژه‌های بزرگ؛ پارچه اغلب به رنگ سفید بصورت مات استفاده میشود. گاهی رنگ هم به کمک تیم طراحی می‌آید تا پروژه‌ها زیباتر باشند.

سازه-های-پارچه-ای-وید-مجتمع-وصال

 

انتخاب پارچه‌های رنگی با توجه به اهمیت پروژه طبق نظر کارفرما تعیین میشود. از پارچه‌های رنگی میتوان در موارد زیر استقاده کرد:

  • آلاچیق و سایبان پارک
  • مجتمع تجاری و مراکز خرید
  • پارکهای آبی، مراکز گردشگری و تفریحی
  • رستوران و فضای باز هتلها

البته لازم بذکر است قیمت هم در انتخاب رنگهای سازه چادری تاثیر دارد. پارچه های مورد استفاده در شرکت آسمانه از دو برند معروف فراری فرانسه و مهلر آلمان تهیه میشوند.

تیم فنی و مهندسی شرکت آسمانه با طراحی چندین پروژه با استفاده از پارچه رنگی نیاز کارفرمایان را برآورده کرده است.

پارچه آلاچیق‌های پارک لواسانبه رنگهای کرم، زرد، نارنجی اجرا شده‌اند.

در پروژه سازه چادری مجتمع تجاری حجت از پارچه به رنگهای قهوه‌ای و طلایی استفاده شده است.

سازه پارچه ای مجتمع تجاری وصال (پل عابر پیاده) که برای خاص بودن ؛از پارچه‌های PVC و مشبک به رنگ نقره‌ای بهره گرفته شده است.

Batyline (پوششی کامپوزیتی-پارچه ای) یکی از محصولات بی نظیر و منحصربفرد شرکت Ferrari فرانسه می‌باشد که در پروژه وید مجتمع وصال استفاده شده و به رنگ آبی و کرم میباشد.

 

ارسال نظر

02122367958
سلام
در واتس‌ اپ پاسخگوی شما هستیم